Sevgili dostlar, İnsan dünyaya gözlerini açtığı andan itibaren hayattadır. Nefes alır, büyür, yürümeyi öğrenir, konuşur, çalışır ve nihayetinde yaşlanır.Kısacası beden kendine verilen ömrü sürdürmek için durmaksızın görevini yapar. Peki bütün bunlar gerçekten yaşamak mıdır? Esasen hayatta olmakla, yaşamak arasında, çoğu zaman farkına bile varamadığımız derin bir uçurum vardır. Hayatta olmak...
